Vaše zdravie je pre nás vždy priorita

Zubná klinika Smile Clinic Slovensko už viac ako 15 rokov obnovuje nádej v krásny a zdravý chrup a ponúka transformačnú starostlivosť o Vaše zuby. Základom našej misie je zdravie a spokojnosť pacientov. Naše zubné kliniky Smile Clinic Bratislava a Piešťany v momentálnej pandemickej situácii vo svete zabezpečujú maximálnu starostlivosť o zdravie pacienta a personálu.

Smile Clinic dodržiava všetky vládne nariadenia a usmernenia pre Covid-19.

Čo pre Vás robíme?

Sledujeme najlepšie kliniky sveta:

• Podrobne monitorujeme nariadenia MZ SR, aby sme boli pripravení na zmeny a opatrenia, ktoré nám vláda nariadi.
  • Dodržiavame medzinárodné usmernenia týkajúce sa osvedčených postupov prevencie liečby.

Sterilizácia a dezinfekcia:

• Počas 15 – minútovej pauzy prebehne dôkladná dezinfekcia priestoru ambulancie. Prichádzate teda do čerstvo vydezinfikovaných priestorov.
  • Ionizačné čističky vzduchu v priestoroch čakárne a spoločných priestoroch, chodba, recepcia a pod.
  • Germicídne žiariče a hĺbková dezinfekcia po každom pacientovi v priestoroch ambulancií.
  • Dôsledné čistenie a dezinfekcia často používaných plôch a povrchov vrátane kľučiek dverí, pracovných dosiek, telefónov, kávovarov, telefónov, svetelných spínačov,  kúpeľní a iného vybavenia niekoľkokrát denne dezinfekčnými prípravkami na lekárske účely s alkoholom.

Ochrana pred expozíciou nákazy:

• Koordinovaný a bezkontaktný pohyb na klinike
  • Od začiatku ste manažovaný tak, aby ste sa v čase vašej návštevy na klinike nestretli s iným pacientom a nemuseli sa ničoho dotýkať.
  • Preobjednanie termínov pre pacientov, ktorí trpia príznakmi choroby, cestovali do zahraničia alebo boli vystavení ochorenia COVID-19
  • Potenciálne rizikový pacienti sú mimo pracoviska.

Čo môžete spraviť vy?

Smile Clinic oceňuje vašu pomoc pri dodržiavaní bezpečnosti zdravia ako ďalších pacientov tak i personálu v priestoroch zubnej kliniky Smile Clinic.

Odporúčanie WHO – Svetovou zdravotníckou organizáciou:

• Často si umývajte ruky mydlom a vodou alebo použite dezinfekčný prostriedok na ruky
  • Nedotýkajte sa očí, nosa a úst
  • Ak sa necítite dobre, zostaňte doma
  • Zakrývajte si ústa pri kašlaní a kýchaní sertíkom, ktorú následne zahodte do koša.
  • Prečítajte si osvedčené postupy prevencie na webovej stránke WHO

Prosíme o zmenu termínu v prípade ak :

Prosíme o zmenu termínu v prípade ak:

• Ste v období posledných 2 týždňov boli v zahraničí
  • Ak sa necítite dobre,máte horúčku, kašeľ ťažkosti s dýchaním, bolesť svalov, celkovú únavu
  • Máte nariadenú karanténu
  • Môžete byť nakazený COVID-19

Smile Clinic teší,  keď našim klientom pomôže vyriešiť ich dlhodobé problémy s chrupom a obnoví krásny a zdravý úsmev na tvári.

Smile Clinic je tu pre Vás aby, chránila aj vaše celkové zdravie. Ďakujeme za dôveru.